Slog min tjej, vad ska jag göra?
När jag fick reda på att min tjet var otrogen så slog jag till henne. Tills hon blev medvetslös. För att jag är så rädd om henne. För att jag blev orolig för henne om hon hade fått HIV. För att jag älskar henne jettemycket. Så när hon låg där så blev jag rädd och ringde ambulansen. Sen vet jag inget mer om hon är allvarlig skadad eller inte. Och jag vågar inte ringa till henne eller till hennes föräldrar. Om hon det är någåt allvarlig med henne. Efter allt som har hänt så har jag självmordstankar och ongest. Och jag är så jävla rödd om hon inte finns mer. SNÄLLA HJÄLP MIG vad ska jag göra.
HJÄLP - ÄR SÅ JÄVLA RÄDD

BUP svarar:
Hej!
Det är en mycket skrämmande situation du berättar om och ditt brev väcker många tankar hos mig. Du undrar förstås framför allt hur din flickvän mår, hur skadad hon blev. Det måste finnas någon du kan kontakta som vet hur det är med henne. Kanske en kamrat eller lärare?
Har du funderat över hur du kunde bli så arg att du slog den du älskar så hårt? Är du rädd att det ska hända igen? När man blir så arg att man gör saker som man själv blir rädd för är det viktigt att man söker hjälp av andra.
Jag tycker att du tillsammans med dina föräldrar ska kontakta BUP där du bor för att få hjälp. Du ska inte behöva gå omkring och vara så rädd över något som du själv har gjort.
Jag hoppas att du får hjälp snart!