Alla hatar mig
Hej! Jag har absolut inget att vara glad över och det är jag inte heller. Alla hatar mig och jag vet inte ens vad jag har gjort, antar att jag bara är en person ingen gillar. Jag blir ständigt mobbad av killfotboll laget. (Jag är en tjej).
mina föräldrar hatar mig. Jag har ingenting att leva för. Säg en anledning till varför jag inte ska hoppa. Snälla

BUP svarar:
Hej!
En anledning till att du inte ska hoppa är att du ska söka hjälp eftersom du mår så dåligt.
Ditt brev är kort men du skriver att du tror att alla hatar dig. Kanske tänker du också arga tankar om dig själv som att du inte är värd att tycka om. Så kan det verkligen kännas, men betyder inte att det är så.
Det låter som något har hänt mellan dig och de andra men att du inte vet vad.
Ofta är det lättare när man förstår mer om vad som hänt. T ex att andra reagerat på något man gjort eller sagt - men inte att alla hatar en helt och hållet.
Mitt råd är att du ska tala med någon om dina tankar som tex skolkurator eller ungdomsmottagningen i din kommun.
Lycka till!