Jag känner en som tvingar mig ha sex med honom
Hej, en jag känner som är polis tvingar mig att ha sex med honom. Han kan tex fimpa på mig så jag får sår och ta en kniv o kära i armarna på mig för att skrämma mig så jag inte ska berätta.  En gång när jag låg inne på psyke kom han dit och sa att om jag berätta något så skulle han se till att skada mina vänner. Hur ska jag kunna hålla ut? Jag kan verkligen inte berätta för någon mer än här! så hur gör man för att klara av såna situationer?
den snart döde

BUP svarar:
Hej!
Tack för ditt viktiga brev.
Om man befinner sig i en sådan situation som du beskriver är det lätt att tappa hoppet. Du blir helt ensam just när det är så viktigt att ha någon att prata med. Men du kan fortfarande få hjälp anonymt tills du hittar någon utväg som du själv tror på.
Ett problem som du till att börja med måste få hjälp att hantera är att sadistiska förövare är så bra att få makt över andra genom att isolera och skrämma till lydnad och underkastelse.
Att denna person kan fortsätta övergreppen mot dig bygger på att hans taktik att skrämma dig genom hot och sadistiska handlingar lyckas. Den dag du tror att samhället kan skydda och hjälpa dig behöver du inte längre vara tyst och hålla hemligt vad han gör. Den dag du vågar berätta kan du få bra skydd, hjälp och stöd och din ”polis” kommer antagligen i fängelse.
Så jag hoppas att du kan hålla ut samtidigt som du planerar hur du ska kunna få hjälp ut denna situation. Att du skrivit detta brev till oss är, tror jag, väldigt viktigt för du har nu börjat bryta hans makt över dig.
Du kan fortsätta få råd, stöd och hjälp genom att anonymt chatta med Tjejjouren eller anonymt ringa eller chatta med Bris. Jag hoppas verkligen att du förstår att du kan komma ur denna situation bara du vågar berätta. När du har berättat är hans makt bruten. Jag hoppas verkligen att du gör det.
Lycka till!