Man behöver inte mediciner, bara någon att tala med!
Ni suger jävla idiotiska amatör doktorer, alla ni som har ett "psykiskt" problem, tro inte på det där, du har säkert bara genomgått mycket under just det här tillfället av tid, anmäl er aldrig till BUP. Dom förstör LIV med Överdos av medicin, dom är amatörer i psykrati! Allt man behöver är någon att samtala med inte mediciner som förstör din kropp men även naturella hälsa.
Till alla er dumma doktorer i BUP.
my name is jeff

BUP svarar:
Hej "jeff"!
Jag förstår det som att du har mått dåligt och fått medicin utskriven som du mått ännu sämre av och att det här hände under en krisig tid i ditt liv.
Blev det så att du bara fick medicin och inte någon att tala med? Det vanligaste är att man åtminstone erbjuds samtal. Jag förstår att du är arg om det aldrig gjordes.
Jag tycker att det är svårt att vara helt negativ till medicinering eftersom jag träffar många som verkligen tycker att de blivit hjälpta av det. Sedan är det verkligen ett noga övervägande att skriva ut medicin till unga människor.
Tycker dock som du att du verkligen borde fått någon att prata med också!
Det är också viktigt att veta att du har rätt att vända dig till Patientnämnden om du inte är nöjd med den behandling du fått. Jag lägger till artikel om det.