Är beroende av BRIS
Hej.
Jag mår dåligt, och är beroende utav BRIS. Jag ringer dit och pratar jätte ofta. Jag tycker att det känns jätte bra att prata med dom. Jag vet inte va jag ska göra, jag kan ju inte ringa bris hela mitt liv?
Emma

BUP svarar:
Hej Emma!
Det är ju jättebra att du får hjälp av BRIS - men du kanske också behöver någon annan form av hjälp! Kanske att du kan prata med din kurator?
Du kan också titta på tjejzonens hemsida. Där kan man få en storasyster att chatta med. Just nu tror jag att de har kö till den verksamheten, men titta på deras hemsida så får du se.
Sen tycker jag att du kan ta upp frågan med BRIS. De kanske har tips till dig om hur du ska kunna gå vidare.
Lycka till !