Gillar sexet, men han vill mer
Hej, jag har haft sex med min systers killes bror. Vi har haft de flera gånger och vi båda gillar de jätte mycket. Men för ett tag sen svartna de för hans ögon och han gjorde vad han ville med min kropp. Han har kontroll över mig vilket jag tycker kan vara lite kärleksfullt men ibland lite läskigt. Jag gillar sexet men vill inget mer än de men han vill mer. Vad bör jag göra?
Den osäkra

BUP svarar:
Hej!
När jag först läste din fråga så tänkte jag att det var fint att ni båda gillade det jättemycket att ha sex med varandra. Men sedan blev jag osäker på om jag förstår dig rätt.
Det låter inte bra att han så att säga tappade kontrollen över sig själv och gjorde vad han ville med din kropp. Och att han på något sätt har kontroll över dig, att du tycker att det är läskigt ibland, och att han vill mer av något som du inte vill.
Sex kan vara så mycket. Det som är viktigt är att det känns bra för båda. Om det är något man inte vill göra eller bli utsatt för, något man tycker är obehagligt, så har man rätt att säga nej. Är du i en relation (med eller utan sex) där du känner dig kontrollerad låter det som att det är relation som inte får dig att må bra. Då behöver du göra en förändring, kanske avsluta relationen. Det är mitt första råd.
Mitt andra råd är att du bör prata med någon om detta. På ungdomsmottagningarna är de väldigt bra på att lyssna och prata om precis sådana här dilemman som du berättade om här. Du kan också skriva på deras sida umo.se och fråga mer, eller chatta med en "storasyster" på tjejzonen.se. Det viktiga är att du får möjlighet att berätta mer så att du kan få stöd och råd.