Chatta om ADHD
Hej! Jag har adhd och jag undrar om det finns någon sida eller något om man vill prata med andra som har det, tjejer och killar, alla åldrar ( helst barn). Tack!
minnalie

BUP svarar:
Hej!
Jag gjorde ett försök att söka på nätet för att se om det gick att få svar på din fråga. Jag hittade bara en engelsk chatt.
På Attention, som är en intresseförening för unga och vuxna med olika diagnoser, finns inte just en chatt, även om det går att läsa om annat som är intressant där. Kanske du kan ställa din fråga till dem? Vem vet - det kanske är du som startar den här chatten för det ser ut som om det finns ett behov?
Du skulle ju annars kunna kolla om BRIS kan vara något för dig. Det finns också en chatt som heter TILIA där man kan chatta kring psykisk ohälsa. Kanske också det är något för dig?
Lycka till!