Våldtäkterna jagar mig i mina drömmar
Jag vill inte leva längre.
det äter upp mig inifrån. Gång på gång försöker jag kämpa mig igenom, men våldtäkterna jagar mig i mina drömmar, de tar över mitt liv och jag är så himla trött, så himla utmattad. Och det är inte lönt att prata med någon för ingen bryr sig..
vad ska jag göra? För jag orkar snart inte mer
en vilsen själ

BUP svarar:
Hej!
Du behöver hjälp men BUP har tyvärr 18 årsgräns. Beroende på var du bor så kan det finnas "Unga Vuxna"- mottagning och då brukar de ta emot ungdomar mellan 18 och 25. Du kan antingen ringa närmaste BUP mottagning och fråga eller till 1177 vårdguiden. Ibland har ungdomsmottagningarna olika åldersgränser, fråga även om det.
Om du känner att du akut inte orkar så kan du ringa 90101 till Självmordslinjen och få prata med någon.
Det är klart att du ska ta hjälp, låt det inte förstöra ditt  liv. Om du pratar om det dagtid så kommer det så småningom att sluta jaga dig på nätterna. Du måste orka för den som utsatt dig kan inte få förstöra hela ditt liv, det är dyrbart och det är ditt, bara ditt. Du har varit utsatt för saker man önskar aldrig skulle ha hänt, men det finns hopp. Du är inte ensam om att ta sig igenom så svåra upplevelser. Det finns hjälp.