Ni kan inte hjälpa mig på något sätt
Jag orkar inte mer och det måste ni förstå att ni kan inte hjälpa mig på något sätt det är försent jag kommer inte och finnas mer får alltid ont i magen jag har både ångest depression och självmordstankar jag mår psykiskt dåligt  så det är över  jag tänker inte kämpa non mer jag vill dö
SJÄLVMORDSTANKAR OCH MÅR DÅLIGT

BUP svarar:
Hej!
Du har det verkligen jättesvårt och är i stort behov av att få hjälp. Men eftersom vi inte kan ta reda på vem du är, var du bor eller om du har kontakt med någon BUP-mottagning, så kan vi inte göra något annat än ge dig rådet att söka hjälp.
Ta kontakt med BUP-mottagningen där du bor eller BUP:s akutmottagning om det är på kvällstid eller helg. Du hittar adresser och telefonnummer på vår startsida under "Hitta mottagning".
Du kan också prata med din skolkurator/skolsköterska för att få hjälp med vidare kontakt.
På nätet finns tjejzonen där du kan få chatta med någon. Om du hamnar i ett läge där du inte ser någon utväg kan du kontakta självmordslinjen dit du kan ringa eller chatta med någon.