Blir äcklad hela tiden
Hej.. Nyligen var jag iväg med pappa, min brorsa och min bonusmamma på en liten mini semester i en stad här i Sverige. Iallafall,  jag såg en riktigt snygg kille och kolla in honom lite extra. Han vinkade till mig och var allmänt trevlig. Vi bytte snapchat namn med varandra och snapa lite under eftermiddagen,  men sen ville han ses och jag tvekade lite men gick med på det. Dock ville han ses i en husvagn men där gick gränsen så vi sågs utanför huset och gick en promenad sen skule jag gå in och han ville inte låta mig gå så jag började bli lite irriterad.  När jag sa nu ska jag gå in, så sa han"nen nu fick jag ingen puss av dig" jag blev otroligt förvånad och tänkte "asså vi känner inte varann så wtf." Så jag sa till honom eh du kan  få en kram,  han ba ok. Men nör vi släppte så tröck han mitt huvud mot sitt och kysste mig. Jag blev så äcklad och fick sån ångest.  Han gjorde så  3 gånger och när jag väl tog mig loss så sa han en till och gjorde likadant igen. Hann höll sin hand bakom mit huvud så jag inte kunde ta mig loss.
Jag har sån grov ångest och blir äcklad hela tiden för det går liksom inte att inte tänka på det. Jag hade varit fri från mitt skärande men blrjade nu igen efter dethär. Ingen förutom mina 2 närmaste vänner vet om detta.
Vad ska jag göra?
Ångest

BUP svarar:
Hej
Killen du träffade verkade trevlig och du blev intresserad. Men när ni träffades tvingade han sig på dig, höll fast dig och gjorde saker du inte ville. Han respekterade inte dina gränser och begick då ett övergrepp mot dig. Självklart är det helt oacceptabelt att göra som han gjorde.
Att du nu har ångest och känner dig äcklad är en naturlig reaktion på att ha varit i en situation där du, tror jag, kan ha känt dig både kränkt, tvingad och hjälplös.
Det är inte lätt att vänta sig detta från någon som först verkade så trevlig. Att han plötsligt kunde bli så annorlunda är skrämmande.
Men du visste var dina gränser var. Du gick inte in i husvagnen och du lyckades slita dig loss.
Det är viktigt att du påminner dig om att det som hände inte var ditt fel utan hans.
Du har berättat om detta för två kompisar. Det är bra.
Men det är också bra att tala med någon vuxen om detta.
Kan du berätta för dina föräldrar?
Finns kurator eller psykolog på din skola?
Ju mer du får hjälp att tala om detta desto mindre kommer upplevelsen att påverka dig i fortsättningen.
Lycka till!