Orkar inte kämpa
Jah orkar verkligen inte mer. Varje dag bryter jag ihop o orkar inte kämpa vill hoppa framför ett tåg eller något orkar inte leva längre. Har ångest problem med mat o träning o är extremt känslig så är deppig varje dag. Mina föräldrar förstår nt mig utan säger varje dag dä jag är nere att jag alltid är sur osv. Jag ör negativ till allt, mina föräldrar klagar mycket känns det som o Jah orkar bara inte. Kan nt ens se på mig själv för Jah inte klarar av mig själv. Vill hoppa framför ett tåg eller bara vad som helst. Snällq
orkarinte

BUP svarar:
Hej!
Det låter verkligen mycket alarmerande hur dåligt du mår. Och det är också väldigt sorgligt att dina föräldrar inte verkar förstå dig och dina problem.
Men du måste få hjälp snarast möjligt. I din ålder kan man ringa själv till BUP och jag rekommenderar med eftertryck att du gör det nu! Det finns hjälp att få för alla de problem du räknar upp i ditt mejl.
Ge inte efter för dina mörka tankar,öedsx även om det är jättekämpigt! Det är många som har perioder i sitt liv när det känns nästan outhärdligt svårt. Det är jätteviktigt att du tar dig ut ur denna svåra fas med stöd och hjälp.
Jag vill göra dig extra uppmärksam på information jag skickar med här. Där hittar du mer förklaringar och råd. Du hittar även tidigare svar från oss på en liknande fråga.
Tro på dig själv - du kommer att se att livet kan ta en ny vändning och sök hjälp enligt de råd du läser här.
Du kan också kontakta mind.se som tidigare hette självmordsupplysningen för stöd.