Haft sex med min syster
Hej, jag har haft sex med min syster många gånger, är vi sjuka i huvudet är det helt jävla onormalt? är vi sjuka? båda ville det. är så rädd, min syster låstas som de inte har hänt när jag försöker prata med henne om det. mår inte bra :( tack för svar..
anonym

BUP svarar:
Hej!
Tack för ditt brev.
Det låter bra att du börjat fundera över och att du vill prata om att du och din syster haft sex ihop. Det blir ju aldrig okomplicerat eftersom det är förbjudet och gränsöverskridande.
Samtidigt är det vanligt att yngre barn och syskon använder varandra för att undersöka och förstå sina kroppar och sin sexualitet.
Det är ett komplext område, både med förbud och stor sexuell nyfikenhet.
Du skriver inte om hur gamla ni var och vilken åldersskillnad som finns mellan er. Att din syster låtsas som att det inte hänt, är väl ett tecken på att detta är ett problem även för henne?
Det är bra om du kan prata med någon  men det är inte helt lätt. Du kan börja med att ringa Preventells hjälplinje, anonymt. De har stor erfarenhet av olika slags mer ovanliga sexuella problem och erfarenheter.
Lycka till!