Blev inte bättre efter BUP kontakt
Till er alla som tänker ta kontakt med BUP om olika saker, Gö inte det! Det är rena rama dårhuset! Har själv går dit och det ångrar jag... Det blev ju inge bättre, sen när jag pratade med min lärare blev allt mycket bättre, så, välj inte BUP!
Nu kommer Antadligen dom ta bort detta inlägg för dom klarar inte kritik, men som sagt, välj inte BUP som förstahands alternativ!
Tack
VarförSkaNiVetaMittNamn?

BUP svarar:
Hej, VarförSkaNiVetaMittNamn?och tack för ditt brev.
Vi behöver inte veta ditt namn, det går lika bra att vara anonym.
Vi tar gärna emot både kritik och beröm. Vi behöver veta vad som inte varit bra så att vi kan förbättra oss.  Och det är också bra för oss att veta vad som fungerat. Båda delarna är viktiga för att vi ska kunna fortsätta att utveckla vårt arbete.
Det är tråkigt att höra att du haft en så dålig erfarenhet av BUP, men tyvärr kan det ibland bli så att man inte alls är nöjd.
Men bra att du fått bra hjälp från din lärare. Det viktigaste är ju att det blivit bra för dig.