Misstänker att jag har en antisocial personlighetsstörning
Jag är relativt säker på att jag har ASPD eftersom jag har AHDH och även sen ung ålder gjort mycket som är typiskt för en person med ASPD. Criminalitet är en vardag för mig då jag bryter mig in på ställen och förstör saker som jag inte äger relativt ofta. Vad ska jag göra (vill inte ha hjälp eftersom jag inte har något problem med att vara lite frånvarande från mina känslor och även inte har något problem med det andra symptomerna) om jag vill veta om jag verkligen har det eller ej eftersom det hade varit intressant.
Sociopatn

BUP svarar:
Hej!
Om du är nyfiken och vill få svar på dina frågor runt antisocial personlighetsstörning är mitt råd till dig att du kontaktar din husläkare på den vårdcentralen du tillhör eller kontaktar närmaste vuxenpsykiatriska mottagning för att kunna få en professionell bedömning och få svar på det du redan är relativt säker på. Då du har fyllt 18 år är det inte längre möjligt att vända sig till barn och ungdomspsykiatrin då de har en 18-årsgräns.
Det blir ett kort svar till dig då jag förstå att det var den frågan du ställde och att du inte vill ha någon annan hjälp från oss.