Mina föräldrar slår mig och trakasserar mig
Hej
Jag är en tjej på 13 år som mår skit.
Jag har 4 vänner
Och en kille
Jag känner mig utanför
Jag gör saker som jag inte borde
Mins föräldrar slår mig å trakasserar mig
Vafan ska jag göra?
#JagMårSåJävlaDåligtHjälp

BUP svarar:
Hej!
Tack för ditt brev. Du behöver rådgöra med någon vuxen som kan hjälpa dig. För att få bra råd behöver också du få möjlighet att berätta lite mer hur du har det än vad du kunnat göra i ditt brev. Det enklaste du kan göra är att ta kontakt med din skolkurator och berätta hur du mår och hur du har det hemma. Hen kommer antagligen göra en "orosanmälan" till Socialtjänsten. Det betyder att Socialtjänsten kommer ta kontakt med dig och dina föräldrar för att ta reda på hur du har det och försöka hjälpa dig så du får det bättre. Det kan ske på många sätt.
Om du vill veta mer om detta kan du ringa Socialtjänsten anonymt eller anonymt till Bris vilket är bra. Du kan skaffa mer kunskap om hur du kan få hjälp och sedan bestämma dig för hur du vill göra.