Haft oskyddat sex med en kille
Hej, jag är en tjej på fjorton år sov har varigt tillsammans men en kille som jag nu i efter hand har fott reda på har HIV, o vi har haft oskyddat samlag 8gånger typ, fick redan på de idag, och jag vet inte vad jag ska göra jag vill inte att minna föräldrar ska får reda på de här vad ska jag göra😭😭
Sofia

BUP svarar:
Hej!
Jag förstår att du känner dig rädd och orolig och jag tycker det är viktigt att du snabbt söker stöd och hjälp och inte går ensam med detta.
Du ska ta kontakt med en ungdomsmottagning för att testa dig. Det måste du göra efter ytterligare 6 veckor igen. Det kan ta så lång tid att se om du blivit smittad eller inte. Hiv ingår i smittskyddslagen. Det innebär att du måste gå och testa dig om du tror att du kan ha fått hiv.
På ungdomsmottagningen kan du få hjälp med alla frågor du har och få stöd och hjälp på alla sätt.
Lycka till!