Varför blev fråga blev inte besvarad?
Hej! Jag skrev en fråga till bup här om Dagen och den blev inte besvarad var det att den inte var tillräckligt vet inte hur man ska förklara kanske allvarlig?
skrev om hur jag mådde och om mina självmordtankar och mitt självskadebeteende

BUP svarar:
Hej!
Tack för din fråga. Att en fråga inte besvaras betyder inte att vi tycker det är något fel på frågan eller brevskrivaren. Vi hinner helt enkelt inte svara alla fast vi gärna skulle vilja. Vi förstår att du undrar och säkert blev besviken över att inte fått något svar.
Kanske kan du få hjälp av att läsa tidigare frågor och svar. Vi har länkat till några nedan.
Om du har självmordstankar och självskadebeteende behöver du prata med någon om detta. Du kan prata med din skolkurator eller kontakta en BUP-mottagning. Du kan antingen ringa själv eller be någon vuxen du litar om hjälp.
Här hittar du telefonnummer till BUP:s mottagningar
Om du hellre vill chatta så kan du göra det anonymt på Tjejzonen eller på självskadechatten Shedo.