Våldsamma tankar och fantasier
När jag blir kåt så blir jag våldsam
Jag dras till att bdsm och sådant
Men länge har jag haft tankar och fantasier om att bryta mig in i en ensam tjejs hus och göra illa henne.
När jag är på gymmet kan jag titta på ett förmål och tänka på att allvarligt skada kvinnan just brevid mig
Jag älskar våld och kontroll
Jag har haft många konstiga drömmar om hur jag skadar mina vänner
Senaste drömmen som var konstig så gjorde jag illa så många jag kunde på min skola och sedan försökte jag ta livet av mig framför min familj men ramlade bara ner och blev paralyserad
Sedan vaknade jag i fängelset med ingen chans kontakta den jag älskar.
Behöver jag hjälp?

BUP svarar:
Hej!
Tack för ditt brev och din fråga. Det låter som om våld förekommer ganska ofta i ditt liv  - både i  dagfantasier och drömmar. Jag tycker du gör rätt i att undra över det som du gör när du frågar om du behöver hjälp. Det kan inte jag avgöra men jag tycker du ska undersöka det för att få ett svar på din fråga.
Kanske du behöver någon slags hjälp? Kanske kan du bättre förstå din dragning till våld och kontroll. Det låter som mycket av dina fantasier riktas mot kvinnor. Förstår du varför? Så några frågor som du kan utforska handlar om dina fantasier och deras ursprung En annan väldigt viktig fråga är om dina fantasier och drömmar bara stannar och förblir fantasier och drömmar eller också  är något du agerar utifrån. Hur säker är du på dina gränser? Eller är det möjligt att du kommer att göra illa någon kvinna? Hur säker, osäker är du inför den frågan?
Du skriver att du dras till BDSM. Hur bra är du på att respektera den andres gränser? Överskrider du dem? Du skriver att du älskar våld och kontroll. Kontroll över vad eller vem? Kontroll över dig själv eller över andra? Du skriver att du blir våldsam när du är kåt. Våldsam på vilket sätt?
Så jag tror du har mycket på att vinna på att samtala om dina fantasier och drömmar och hur dina gränser ser ut mot att själv agera våldsamt. Frågan är vart du ska vända dig. BUP kan du vända dig till om dina föräldrar är informerade. Du skulle också kunna ta kontakt med en ungdomsmottagning där du bor. Du kan också ringa anonymt till en hjälplinje Preventell och höra dig för hur du ska göra eller om de har några tips.
Lycka till!