Har fått sjukt stora problem med mig själv
Jag har fått sjukt stora problem med mig själv, stör mig på allt, blir irriterad osv på allt! Vill slå sönder nån eller något eller grina sönder eller bara dö. Vad fan ska jag göra? Kan inte hålla de för mig själv och de förstör för andra
madde

BUP svarar:
Hej och tack för ditt brev!
Du verkar ha det jobbigt just nu! Av ditt korta brev kan jag inte utläsa närmare vad som är problemet/problemen, men det verkar som om du skulle kunna vara hjälpt av att prata med någon och slippa hålla allt för dig själv.
Mitt råd till dig blir alltså att söka upp skolkuratorn på din skola.
Du kan också kontakta Ungdomsmottagningen.
Flera organisationer ger stöd via nätet och telefon; till exempel Tjejzonen där man kan chatta med "storasystrar".
Här nedan har jag lagt mer information om ställen som ger stöd och hjälp per telefon och nätet.
Ta väl hand om dig!